Дефібрилятор для шин
Дефібрилятор для шин
Багато хто замислюється: як заробити гроші на тому, на чому, здавалося б, неможливо. Однак бажання одних заощадити, а інших отримати на цьому додатковий прибуток підштовхує людство винаходити щось нове. Так, наприклад, в шиноноремонтных майстерень з'явилася нова послуга – нарізка протектора (регрувинг), яка дозволяє відновити бігову частину покришок, які, в силу технічних характеристик не придатні до використання. Деякі «умільці» намагаються навіть самостійно відновлювати протекторну частина з допомогою звичайного ножа по металу, ніпеля, болгарки, лобзика і навіть простого кухонного ножа... Результат, звичайно, не вражає, та й якість залишає бажати кращого, а головне – це небезпечні експерименти. Але існує й інший метод якісно і професійно відновити покришку колеса, для цих цілей використовують машинки для нарізки протектора. На ринку України представленість таких пристроїв досить велика, на будь-який смак і гаманець: Україна, Китай, Європа, але головна мета даного інструменту - продовжити термін служби зношеної гуми, а майстер шиномонтажу – отримати додатковий заробіток.
Однак існує кілька правил, на які необхідно звернути увагу:
1. На боковині протектора повинна стояти відповідне маркування «U» або «Regroovable», що інформує про те, що нарізка даної шини дозволена, так як на стадії проектування виробники шин закладають в конструкцію протектора шар гуми, призначений для подальшої нарізки без зниження міцнісних властивостей шини і її цілісності.
2. Перед процесом нарізки необхідно видалити зайві предмети, якщо такі є: камені, скло, цвяхи та інші предмети.
3. Произвести ремонт шины, устранить дефекты, при которых эксплуатация возможна, в случае необходимости.
4. Произвести замер глубины протектора по всей окружности шины, определив минимальный и максимальный показатель углубления.
5. Настроить резец инструмента таким образом, чтобы глубина нарезки была равна сумме минимальной остаточной глубины протектора и максимальной глубины нарезки, которая указана в каталоге производителя для определенной шины. Эксперты рекомендуют, чтобы остаточная глубина протектора шины перед нарезкой составляла хотя бы 3 мм.
6. При неравномерном износе шины, возможно, сделать нарезку лишь в местах наибольшего износа, если еще видны следы канавок. При этом остаточная высота рисунка должна быть не менее 2 мм.
7. Обращать внимание на индикаторы износа шины. Они расположены по дну канавок протектора: узкая полоска-выступ высотой до 1,5 мм, виднеющаяся между выступами протектора, пересекающая его от одной плечевой зоны до другой. Если высота протектора станет равной высоте индикатора, шину необходимо демонтировать, она уже непригодна к регрувингу.
Інструменти і приладдя, необхідні для проведення процесу: машинка для нарізки протектора (220V), вимірювач глибини протектора, набір ножів.
Регрувинг, вироблений з допомогою професійного інструменту
Регрувинг, вироблений з допомогою підручних засобів
- Як обслуговувати шиномонтажні верстатиШиномонтажний верстат є складним пристроєм.Повна версія статті
- УЧАСТЬ У ВИСТАВЦІ «SIA-Автотехсервіс 2017»З 31 травня по 3 червня в Києві, в Міжнародному Виставковому Центрі проходила 25-а Ювілейна Міжнародна спеціалізована виставка для ринку автосервісу і післяпродажного обслуговування автомобілів «SIA-АвтоТехСервіс`2017».Повна версія статті